Färdiga!

Nu har jag gjort färdigt pompomsen till Lennons rum. Efter förra veckans snö- och sandstorm blir det till att putsa fönstret innan de hängs på plats. Men bjuder på en bild redan nu. Jag är ganska så nöjd faktiskt! Lennon verkade väldigt nöjd: ”Omma, omma!” (läs blomma), vilket känns extra kul!

Original pompomsen som inspirerat mig kommer ifrån Holländska Engel. De kostar cirka 200 kronor för en trio. Att göra dem själv kostar under 50 kronor. Originalen är lite finare och dyrare. Mina lite mindre fina, billigare och egenproducerade. Jag tycker det går jämnt ut :)

One thought on “Färdiga!

Kommentera

